About DGS creative

Co je Korporátní identita
Firemní styl (corporate identity) je tvořen jednak logotypem a zejména souborem pravidel určujících jeho užití v tiskovinách, případně ve webové prezentaci. Takzvaným logomanuálem.

Funkce loga
Logo a logotyp je jako tvář firmy, která na své okolí působí stejně tak, jako Vy působíte svou osobní zevnější identitou například při obchodním jednání.

Funkce logomanuálu
Grafický manuál (logomanuál) je nezbytná věc pro respektování grafických pravidel firemní značky. Je využíván při tvorbě reklamních a propagačních materiálů, vzhledu webu apod.

Ukázky korporátní identity
  • klient: Svatební doplňky
    (Svatební doplňky)
  • rozsah: logomanuál, webdesign
    (prosinec 2008)
identity logo
  • klient: Hotel Olympia
    (Horské apartmány)
  • rozsah: logotyp, manuál, webdevelopment
    (aktivní projekt)
identity logo
  • klient: Sunnysoft
    (softwarová řešení)
  • rozsah: kompletní vizuál pro uživatelské rozhraní (srpen 2008)
identity logo
  • klient: Czech Business Tour
    (golfový turnaj)
  • rozsah: logo
    (prosinec 2007)
identity logo
  • klient: Neo Care
    (farmaceutika)
  • rozsah: produktové logo (březen 2008)
identity logo
  • klient: Neomed
    (farmaceutika)
  • rozsah: obal Neo Care
    (březen 2008)
identity logo
  • klient: Catler
    (domácí spotřebiče)
  • rozsah: logotyp, logomanuál (červen 2007)







CZECH